پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228998
اجراي طرح محروميت‌زدايي در روستاي عيسي آباد فارسان
تاریخ انتشار : 1396/10/13
نمایش : 1328
فرمانده حوزه بسيج ادارات شهرستان فارسان گفت: به‌منظور ارتقاء سطح سلامت در بين روستائيان شهرستان فارسان تعدادي از پزشکان و دندان‌پزشکان بسيجي به روستاي عيسي آباد اعزام شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،روستاي عيسي آباد (فارسان)، روستايي از توابع بخش باباحيدر شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري ايران است. اين روستا ۶ شهيد را تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي نموده است. اهالي اين روستا، براي امکانات موجود از مسئولين محترم تشکر و قدرداني مي‌کنند؛ و توفيقات هر چه بيشتر براي خدمت‌رساني به مردم را از خداوند متعال خواستار هستند.

 
در گزارشي که با تيتر روستاي عيسي آباد (فارسان)، قصيده بلند محروميت ! بچه هاي بسيجي پيگير شدن تا کمي از مشکلات اين روستا را برطرف کنند.

يک ربع فاصله تا  ورودي روستا عيسي آباد

روستايي که بيش از دو هزار جمعيت دارد و به‌کلي ناديده گرفته‌شده و اين تنها مشکل اين روستا نيست واصلا اشکال ندارِد که راه ورودي‌اش يک ربع با جاده ورودي روستا فاصله داشته باشد به چند سالي است تاکسي‌ها مسافرانش را آن‌طرف جاده پياده مي‌کنند و آن‌ها بايد با هزار ترس‌ولرز از جاده‌اي که ماشين‌ها با بالاترين سرعت عبور مي‌کنند بگذرند و به هزار سختي از روي نرده‌ها بپرند و يک ربع بعد تازه به روستا برسند و اين تازه وقتي سخت‌ترمي شود که بچه يا شخص مسني همراهشان باشند.

بيکاري جوانان و مهاجرت آنها به شهرهاي بزرگ

 اشتغال مشکل روستاهاي زيادي ازجمله روستاي عيسي آباد است. در اين راستا اگر مسئولين محترم طرح‌هاي خوداشتغالي در روستاها را با دادن تسهيلات آسان به جوانان اجرا مي‌کردند، مسئله اشتغال در روستاها تا حدي برطرف مي‌شود و از مهاجرت جوانان به شهرهاي بزرگ جلوگيري مي‌ شود.


فرشيد اميريان فرمانده حوزه بسيج ادارات از اعزام تعدادي از پزشکان و دندان‌پزشکان مجرب به روستاي عيسي آباد خبر داد. وي گفت به‌منظور محروميت‌زدايي و ارتقاء سطح بهداشت در مناطق محروم تعدادي از پزشکان و دندان‌پزشکان بسيجي از طرف جامعه بسيج پزشکان به‌صورت داوطلبانه در بين مردم روستاي محروم عيسي آباد حضور يافتند و به معاينات پزشکي و بهداشت دهان و دندان دانش آموزان اين روستا پرداخته و آموزش‌هاي لازم را در اين خصوص به دانش آموزان اين روستا ارائه دادند



حل مشكل مردم محروم ازجمله وظايف ما و مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي است

اميريان اين اقدام کاملاً خودجوش انجام گرفت هدف از انجام اين کار را رضايت خداوند متعال و تحکيم پيوند مردم با نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و عنوان کرد: حل مشكل مردم محروم ازجمله وظايف ما و مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي است. به‌درستي مردم ايران‌زمين مردماني بسيار وفادار و قدرشناس هستند و هرگز شايسته اين محروميت و فقر نبوده و نيستند.




فقر و محروميتي غالباً ناشي از بي‌تدبيري و سوء مديريت مسئولان است

وي اظهار داشت: فقر و محروميتي که غالباً ناشي از بي‌تدبيري و سوء مديريت مسئولان است. در اين ميان بازهم بسيجيان وارد عرصه شده و در تلاش براي جبران کاستي‌ها مي‌باشند. بسيجياني که از سر اخلاص و بدون هيچ‌گونه چشم‌داشتي بزرگ‌ترين خدمت‌ها را به مردم داشته و هيچ‌گاه هيچ ادعا و منتي نداشتند.

در پايان نيز تعدادي از اقلام نظير خميردندان و مسواک و ... به‌صورت رايگان در بين دانش آموزان توزيع گرديد.


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html